1. De betaling gebeurt contant aan de chauffeur. Bij het begin van de rit wordt de volledige betaling gevraagd indien zo geboekt (indien gewenst kan je een betalingsbewijs van de chauffeur krijgen). Indien je een factuur wenst wordt deze na thuiskomst verzonden. Bij het niet betalen van de factuur 14 dagen na factuurdatum, zullen wij een toeslag van 15% aanrekenen (met een minimum van 25 euro).
2. Alle klachten aangaande facturen dienen te gebeuren per aangetekend schrijven en binnen de 7 dagen na factuurdatum.
3. Het vervoer gebeurt onder verantwoordelijkheid van de klant, doch zal Luchthavenvervoer Kevin al het mogelijke doen om personen of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen.
4. Door het reserveren van een service via onze website, mail of telefonisch, ga je een contract aan met Luchthavenvervoer Kevin
5. Onze standaardtarieven gaan uit van gedeeld vervoer. Wanneer de klant opteert voor standaard/gedeeld vervoer, dan is het mogelijk dat er nog andere klanten meereizen. Hierdoor kunnen wij voor dit soort vervoer onze tarieven laag kunnen houden. Daardoor kan het door je opgegeven ophaaluur door ons licht gewijzigd worden. Bij ritten naar de luchthaven kan je hiervoor tot 1 dag op voorhand telefonisch gecontacteerd worden, we zullen er uiteraard ten alle tijden voor zorgen dat je tijdig op de luchthaven zal zijn. Bij terugritten kan het zijn dat er mensen die op dezelfde vlucht of op een volgende vlucht zitten (die binnen het half uur van jullie vlucht landen), meerijden.
6. Wanneer de klant opteert voor privé-vervoer (niet-gedeeld vervoer), dan zal deze steeds alleen reizen en rechtstreeks naar zijn bestemming gebracht worden, zonder tussenstops en/of omwegen.
7. Bij annulatie binnen 48u wordt de helft van het totale bedrag aangerekend. Binnen de 24u het volledige bedrag. Bij een andere annulatie wordt er een vaste administratieve kost aangerekend van 50 euro.
8. Luchthavenvervoer Kevin kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen, veranderingen of annuleringen van de service door overmacht of door andere omstandigheden die niet te voorzien zijn. Doch zullen wij alles doen om dit te voorkomen.
9. Wachttijden veroorzaakt door toedoen van klanten kunnen door Luchthavenvervoer Kevin in rekening worden gebracht, de klant is gebonden bij vertraging van zijn vlucht van meer dan 30 min Luchthavenvervoer Kevin onmiddellijk op de hoogte te brengen.
10. In onze standaard prijs is 1 uur wachttijd inbegrepen, wanneer de chauffeur na je landing op de luchthaven langer dan 1 uur moet wachten kunnen wij een extra wachttijd aanrekenen van 60 euro per uur (15 euro per begonnen kwartier).
11. Wij vragen van de klant een gsm nummer waarop ze steeds bereikbaar zijn. Dit om praktische redenen (bv: vragen van onze kant voor verduidelijking, vragen van de chauffeur die onderweg is, vragen naar de status van de aflevering van de bagage bij een terugreis…). Indien de klant telefonisch niet bereikbaar is na de landing, dan zal de chauffeur maximum 1u wachten, indien de klant ons op de hoogte brengt van eventuele afwijking van het reisschema, dan zal de chauffeur uiteraard aanwezig zijn.
12. Indien je vlucht vertraging heeft zullen wij voorrang geven aan klanten die op reis vertrekken.
13. Indien je vlucht te vroeg geland is zou het kunnen dat je moet wachten op de chauffeur, doch zullen wij proberen om dit te voorkomen.
14. Indien je ons foutieve gegevens doorgeeft (bv. vertrekuur in buitenland i.p.v. aankomstuur in België) kunnen wij je niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.
15. Voor elk contract aangegaan met de chauffeur, verklaard de huurder dat hij beroep doet op de dienst van minstens 3 uur.
16. Het dragen van een gordel is wettelijk verplicht. Een boete bij het niet dragen zal verhaald worden op de reiziger.
17. Kinderstoeltjes, kinderzitjes en maxi-cosi worden bij Luchthavenvervoer Kevin gratis ter beschikking gesteld. Deze moeten wel op voorhand aangevraagd worden en hangen af van beschikbaarheid.
18. Kosten aan onze wagens als gevolg van schade of bevuiling aangebracht door de klant, zullen aangerekend worden. Het bedrag van €50 zal meteen aan de chauffeur betaald moeten worden.
19. Afwijkingen van onze standaard dienstverlening kunnen mits onderlinge overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen er extra kosten aangerekend worden. De klant zal op voorhand een duidelijk overzicht verkrijgen van deze extra kosten.
20. Met de feestdagen Kerstmis en Nieuwjaar zijn onze gangbare tarieven niet van toepassing.
21. Bij last minute boekingen (daags voor de rit en op de dag zelf) rekenen we een extra supplement, deze worden automatisch in onze online prijsberekening opgenomen.
22. Op al deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing . Deze algemene voorwaarden kunnen ten allen tijden door Luchthavenvervoer Kevin gewijzigd worden.